بهترین بازیکن این هفته همان کسی بود که دو گل به پرسپولیس زد. اما نمی‌شود به او گفت قاتل پرسپولیس چون قرمزها زنده ماندند!

استقلال خوزستان

همشهری آنلاین: در هفته‌ای که اتفاقات عجیب‌وغریب و نتایج غیرمنتظره خیلی زیادی در لیگ برتر رخ داد، ۶بازیکن توانستند نمرات بالاتر از ۸ بگیرند که در نوع خودش اتفاق جالبی در لیگ برتر بود. در لیگ ایران به ندرت شاهد چنین هفته‌ای هستیم که هم تعداد بازی‌های پرگل زیاد باشد و هم تعداد بازیکنانی که امتیازات بالایی از متریکا می‌گیرند. این هفته اما از گلر جوان پیکان گرفته که نمره ۸ را دریافت کرد تا ستاره استقلال خوزستان در مقابل پرسپولیس که بهترین بازیکن هفته شد، ۶بازیکن توانستند به نمره بالای ۸ برسند. در شگفتی‌سازی نیمه‌تمام استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، علیرضا کاظمی که در کل فصل یک گل زده بود طی یک نیمه ۲گل زد و به امتیازی رسید که حتی درخشش پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم هم نتوانست عنوان بهترین بازیکن میدان را از او بگیرد. نمره ۸.۴۵، بالاترین نمره این بازی بود و البته در ۷بازی دیگر هم هیچ بازیکنی نتوانست از متریکا نمره بالاتری بگیرد. بنابراین علیرضا کاظمی عنوان برترین بازیکن زمین را به دست آورد.

سپاهان ۲ – فولاد ۲
سپاهان که چند هفته‌ای است از رقابت قهرمانی خارج شده، حالا فقط برای حفظ پله سوم و البته بردن جام‌حذفی تلاش می‌کند. این تیم در هفته بیست‌وهشتم نمایش خوبی مقابل هوادار داشت و با برد ۲ بر صفر در این میان ۲بازیکن خودش را در جمع برترین‌های هفته دید. رامین رضاییان با نمره ۸.۲۲ و فرشاد احمدزاده با نمره ۷.۷۹ بهترین‌های سپاهان بودند که در تیم منتخب هفته هم قرار گرفتند. به جز سپاهان فقط یک تیم دیگر یعنی فولاد بود که ۲بازیکن در تیم منتخب داشت. با این تفاوت که بازیکنان فولاد جایی در میان برترین‌های این فصل ندارند. موسی کولیبالی (۷.۹۹) و ساسان انصاری (۷.۷۶) دو فولادی حاضر در تیم منتخب هفته بودند. موسی تک‌گل پیروزی‌بخش فولاد را هم در مصاف با ذوب‌آهن به ثمر رساند.

دیناروند، نیازمند جدید
محمدرضا دیناروند، دروازه‌بان جوانی که به تازگی وارد ترکیب پیکان شده این هفته در سومین بازی اولین کلین‌شیت خودش را به ثبت رساند. این گلر تازه‌وارد به لیگ برتر این هفته در تساوی بدون گل با تراکتور توانست هر ۳ضربه داخل چارچوب حریف را مهار و نمره ۸.۰۰ را از متریکا دریافت کند. او با این امتیاز برای نخستین بار در رده بزرگسالان توانست با دروازه بسته بازی را به پایان برسد و علاوه بر این در تیم منتخب هفته نیز قرار بگیرد.

وحید، تنها نماینده پرسپولیس
در خط دفاعی علاوه بر کولیبالی و رامین رضاییان که نام آنها ذکر شد، میثم تهی‌دست (نفت آبادان) و حسین گودرزی (شمس‌آذر قزوین) هم با دریافت نمرات بالا به تیم منتخب هفته رسیدند. تهی‌دست که این هفته هر ۲گل آبادانی‌ها را به ثمر رساند با نمره ۸.۲۱ یکی از بهترین نمرات این هفته را گرفت. در خط میانی هم وحید امیری با نمره ۷.۸۰ تنها نماینده پرسپولیس در تیم منتخب هفته شد. او بین دو نیمه به زمین رفت و کمک کرد تا پرسپولیسی‌ها باخت ۳ بر صفر را با برد ۴ بر ۳ عوض کنند. جالب است که هیچ یک از ۴گلزن پرسپولیس در تیم منتخب نیستند اما وحید امیری بدون گل زده و فقط با یک پاس گل بالاترین امتیاز را گرفته است. امیری در کنار احمدزاده (سپاهان)، انصاری (فولاد) و کاظمی (استقلال خوزستان) ترکیب ۴نفره خط میانی تیم منتخب را شکل داده است.

جوانان جسور
و اما دو مهاجم برتر این هفته رضا جبیره (آلومینیوم) و سعید سحرخیزان (گل‌گهر) بودند. دو مهاجم گلزن که اتفاقا هر دو از یک بازی بیرون آمدند. در مصاف آلومینیوم و گل‌گهر که با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید جبیره ۲گل زد و سحرخیزان یک گل. مهاجم آلومینیوم نمره ۸.۳۵ گرفت و مهاجم گل‌گهر به نمره ۸.۱۹ رسید. البته زیباترین گل این بازی و شاید زیباترین گل فصل را امین کاظمیان زد که برای زدن گل حتی وارد نیمه زمین حریف هم نشد.

کد خبر 855134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .h IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    تیم هفته ؟ پرسپولیس بازیکن هفته :محمد حسین کنعانی زادگان مربی هفته: اوسمار ویرا توی ترکیب هفته هم وحید امیری و دانیال و کنعانی بودن استقلال هیچی حتی یه نماینده هم نداره تو ترکیب هفته